Ağırlama Sektörü Uygulamaları

Ağırlama Sektörü Uygulamaları


Ürün Açıklaması

Her basarılı ağırlama organizasyonunun temeli iyi bir iletişim altyapısına dayanır. Mitel’in size sundugu Ağırlama Sektörü Çözümleriyle, ihtiyacınız olan unsurları tam olarak karsılayabilir, ölçeklenebilir ve güvenilir iletişim saglayabilirsiniz. Isinizi optimize edecek sade, etkin, entegre, esnek ve ekonomik çözümler, personelinizin performansını artırırken bir yandan da size düsük maliyetli etkin bir iletisim platformu saglayacaktır. Çözümlerimiz, tüm otel yönetim sistem yazılımları ile uyumludur. Opera, Springer Miller, Micros, Galaxy, OnQ, Agilysys ve tüm PMS uygulamalarını destekler. Multidevice lisanslama paketi sayesinde odadaki tüm IP telefonları tek bir lisansla paralel olarak çalıstırabilir. Misafirlerinizin sesli mesajlarını kayıt eder. Oda telefonlarında istenildigi takdirde aramalar kısıtlanabilir. Günlük veya haftalık uyandırma servisini kullanabilirsiniz. Tüm ekranlı IP telefonlar konugunuzun adını gösterebilir. Check in yapıldıgında istenirse IP setler müsterinizin konustugu dile (Türkçe, Ingilizce, dahil 18 dil) göre degistirilebilir. IP dect ve wifi telefonları oldukça rahat kullanabilir, acil durum sinyallerini kablosuz telefonlara mesaj olarak iletebilir, kablosuz telefonlardan acil durum sinyali gönderebilirsiniz.

 

TigerTMS iCharge

Otelin ön ve arka büro uygulamalarının ücretlendirme yönetimini saglar.
Otel Yönetim sistemiyle entegre olarak, telefon görüsmelerini, IP TV, minibar ve müsterilerin internet
kullanımlarını faturalandırır.

 

TigerTMS Innline IP

Oteller, tatil köyleri ve yolcu gemileri için sesli mesajlaşma, minibar posting ve uyandırma hizmeti sunar.
Uygulama, ağırlama sektörü için geliştirilmiştir. Bütün lider otel yönetim sistemleriyle entegre edilebilir.
Marriott, Hilton, IHG gibi birçok uluslararası otel grubu için tercih edilen bir standart haline gelmiştir.
Uyandırma servisi ayarlanabilir. Otomatik Konuk Hizmetleri seyahat önerileri, yol koşulları, hava tahminleri,
oda servisi, yerel gıda dagıtımı, havaalanı ve çok daha fazla bilgiye “tek dokunusla” erisim saglar.
Otel yönetim sistemiyle haberleserek sesli posta kutularını etkinleştirir veya devre dısı bırakır. Mesajlasma genelinde birden fazla dil için destek saglar.
(Voicemail ve Wakeup )

 

TigerTMS IConnect

IConnect; kaldıkları süre boyunca konukların kendi akıllı mobil cihazlarını otelin telefon sistemine entegre
ederek, her an yanlarında oda telefonu varmıs gibi hareket özgürlügü olusturur. Bu özellik isletmenin kendi
WiFi agı içerisinde çalısarak, plaj gibi oda dısında da personel ve diger misarlere baglanma imkanı saglar.