Otel ve Hastane Uygulamaları

Otel ve Hastane Uygulamaları


Ürün Açıklaması

Her basarılı otel ve hastane organizasyonunun temeli iyi bir iletisim altyapısına dayanır. Mitel’in size sundugu Otel ve Hastane Çözümleriyle, sektörün ihtiyacı olan unsurları tam olarak karsılayabilir, ölçeklenebilir ve güvenilir iletisim saglayabilirsiniz. Isinizi optimize edecek sade, etkin, entegre, esnek ve ekonomik çözümler, personelinizin performansını artırırken bir yandan da size düsük maliyetli etkin bir iletisim platformu saglayacaktır. Mitel’in tüm otel yönetim sistem yazılımları ile uyumludur. Opera, Springer Miller, Micros, Galaxy, OnQ, Agilysys ve tüm PMS uygulamalarını destekler. Multidivice lisanslama paketi sayesinde odadaki tüm IP telefonları tek bir lisansla paralel olarak çalıstırabilir. Misafirlerinizin sesli mesajlarını kayıt eder. Misafirleriniz check out yaptıgında tüm kayıtları otomatik olarak siler. Oda telefonlarında istenildigi takdirde aramalar kısıtlanabilir. Günlük veya haftalık uyandırma servisini kullanabilirsiniz. Tüm ekranlı IP telefonlar konugunuzun adını gösterebilir. Check in yapıldıgında istenirse IP setler müsterinizin konustugu dile (Türkçe, Ingilizce, Fransızca, Almanca, Latin dilleri, Ispanyolca, Portekizce, Hollandaca, Italyanca, Romence, Rusça, Çince, Isveçce ve Polonya dilleri) göre degistirilebilir. IP dect ve wifi telefonları oldukça rahat kullanabilir, acil durum sinyallerini kablosuz telefonlara mesaj olarak iletebilir, kablosuz telefonlardan acil durum sinyali gönderebilir, bas konus özelligi ile acil müdahale süresini azaltabilirsiniz.

 

iCharge

iCharge, otelin ön büro ve back os uygulamalarının ücretlendirme yönetimini saglar.
Otel Yönetim sistemiyle entegre olarak, telefon görüsmelerini, IP TV, minibar ve müsterilerin internet
kullanımlarını faturalandırır.

 

Innline IP

Innline IP; oteller, tatil köyleri ve yolcu gemileri için sesli mesajlasma ve uyandırma hizmeti sunar.
Uygulama konaklama sektörü için dizayn edilmistir. Bütün lider otel yönetim sistemleriyle entegre edilebilir.
Starwood, Hilton gibi birçok uluslararası otel grubu için tercih edilen bir standart haline gelmistir.
Uyandırma servisi ayarlanabilir. Otomatik Misar Hizmetleri seyahat önerileri, yol kosulları, hava tahminleri,
oda servisi, yerel gıda dagıtımı, havaalanı ve çok daha fazla bilgiye “tek dokunusla” erisim saglar.
Otel yönetim sistemiyle haberleserek sesli posta kutularını aktiestirir veya devre dısı bırakır. Check out
yapılarak devre dısı bırakılan kayıtlar anında silinir. Mesajlasma genelinde birden fazla dil için destek saglar.
(Voicemail ve Wakeup )

 

ICONNECT

IConnect; kaldıkları süre boyunca konukların kendi akıllı mobil cihazlarını otelin telefon sistemine entegre
ederek, her an yanlarında oda telefonu varmıs gibi hareket özgürlügü olusturur. Bu özellik isletmenin kendi
WiFi agı içerisinde çalısarak, plaj gibi oda dısında da personel ve diger misarlere baglanma imkanı saglar.